آرزوها
آرزوها



دلتنگ ِ دلتنگم

برای تماشای شرم چشمانت ؛ آن لحظه که می گویم دوستت دارم

برای شنیدن صدای خنده های دلربایت

برای لمس دستان گرم و پـُــر مهرت

برای اُمید بخشیدن های ناب و نایابت

نمیدانی چقدر دوست دارم صدایم کنی و غرق احساسم کنی

تا برایت بسُرایم ؛ قصه عشقم را ...

وقتی نیستی چقدر دلم هوای پروانگی هایمان را می کند

آن لحظه که با منی گوئی رفع تمام دلتنگی ها میکنم و بـــــــــاز با رفتنت

قصه ی دلتنگی تو را از سر می خوانم

این را خوب میدانم تو هم مثل من دلتنگی

دلتنگ ِ دلتنــــگ .

بگذار فقط این را بگویم :

من به اندازه ی تمام لحظه های بی تو بودن ، دلتنگم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 20 تير 1388برچسب:, ساعت 13:31 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar